2020. már 22.

Autólekérdezős hírlevél FAIL

írta: KontentBroker
Autólekérdezős hírlevél FAIL

failure.JPG

Azt szokták mondani nincs olyan, hogy negatív reklám. Rendben, s bár Ogilvy szinten mérve a hatásos marketingeszközök tárházát manapság nem győzi a legtöbb kreatív csapat kihasználni, ugyanakkor ekkora öntökönlövést szerintem ritkán lehet véteni, pláne olvasni.

 

Szándékosan takartam ki az ismert hirdetőcég nevét, mert azon túl, hogy ezzel a levéllel plusz reklámvideókon át a csapból is ők folynak, a lent látható megfogalmazással úgy vágja ki a biztosítékot, mint annak a rendje. Abban az időszakban, amikor világméretű járvány járja országunkat is, exit-szállító kocsit smile-val megbolondított, döglesztő jelzővel megilletni, nettó bunkóság.

Innen üzenem a marketinges csapatnak, ha a hírlevelük szerkesztőjének véletlenül nem kell már bemennie dolgozni, keressenek meg nyugodtan, mert még hétköznapi blog szerkesztőként is pozitívabb eredményeket érek el, mint egy "ilyen" szöveggel.

crfail.jpg

Szólj hozzá